سخنی چند با آقای ایرانسل

آقای ایرانسل !
نوکرتم !
داداش !
به امام حسین من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!

به جون مامانم adsl دارم!

صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن.
شارژ جایزه بخوره تو سر عمت 100000تومان شارژ کنم 100تومن بدی!
موبایل بانک نمیخوام!

اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!
نکن برادر من !
نکن پدر من !
نکن بی ناموس!
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟

بابام گرفته؟
ننم گرفته؟؟؟؟کی گرفته؟؟
چی میخوای از جوووون ِ من اخه ؟
دس از سرم ورداااااااااااااااااااااا ااار



نظرات شما عزیزان:

منوچهر
ساعت22:52---28 دی 1391
سلام ممنون بابت نظرت تو وبلاگم ...وبلاگ جالبی داری اگه با تبادل لینک با وبلاگ من مشکلی نداری خبرم کن تا لینکت کنم...

الناز
ساعت14:55---11 دی 1391
خیلی باحال بودپاسخ: چشم شما با حال می بینه

الناز
ساعت21:09---9 دی 1391
خیلی باحالیپاسخ:تو بیشتر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 4 دی 1391برچسب:, | 23:54 | نویسنده : هانی |
  • قالب میهن بلاگ
  • سمفونی